نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

اخراج یزدانی از استقلال| مدافع آبی‌ها به سپاهان می‌رود

  • کد خبر: ۱۴۷۵۵۱
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
اخراج یزدانی از استقلال| مدافع آبی‌ها به سپاهان می‌رود
باشگاه استقلال در اقدامی یک طرفه قرارداد سیاوش یزدانی را باطل و این بازیکن را در لیست خروج قرار داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال قصد داشت قرارداد یزدانی را با موافقت این بازیکن فسخ کند، اما درآخرین نشستی که میان این بازیکن و باشگاه استقلال انجام شد، یزدانی برخلاف خواسته باشگاه استقلال حاضر به فسخ قراردادش با استقلال نشد تا ساعاتی بعد از پایان جلسه شب گذشته، باشگاه استقلال رسما اعلام کند که قرارداد یزدانی را به شکل یک طرفه فسخ کرده است.  

درمتن بیانیه باشگاه استقلال این جملات آمده است:

با وجود این که مدیران باشگاه بر اساس مذاکرات قبلی و اعلام سرمربی محترم، آمادگی لازم برای توافق و فسخ قرارداد با سیاوش یزدانی را داشتند، اما بازیکن مذکور از انجام این کار سر باز زد.

نکته قابل تامل این که به دلیل رعایت نکردن مفاد قرارداد توسط این بازیکن در گذشته، باشگاه پیش از این هم می‌توانست قرارداد خود با وی را به صورت یک طرفه فسخ نماید، اما با توجه به صحبت‌های انجام شده و جهت حفظ شان و جایگاه سیاوش یزدانی، این امر اتفاق نیفتاد.

با این حال به دلیل تخلفات صورت گرفته توسط یزدانی که بر خلاف قرارداد منعقد شده میان او و باشگاه بود، باشگاه استقلال پیش از پایان زمان رسمی و قانونی نقل و انتقالات نیم فصل، قرارداد خود با این بازیکن را فسخ کرد.

لازم به ذکر است با تفاهم و تعامل موجود میان مدیرعامل و سرمربی استقلال، مذاکرات با چند بازیکن با کیفیت و موثر ادامه دارد که به زودی با یکی از آن‌ها قرارداد نهایی جهت پیوستن به استقلال امضا خواهد شد.

*با توجه به اخراج یزدانی از استقلال و فسخ قرارداد یک سویه از سوی باشگاه استقلال به نظر می‌رسد پرونده جدیدی در کمیته تعیین وضیعت علیه باشگاه استقلال تشکیل خواهد شد به این دلیل که باشگاه استقلال مکلف به پرداخت حقوق این بازیکن است، اما نکته مهم‌تر این است که یزدانی قصد دارد به باشگاه سپاهان برود وبا این تیم مدعی قرارداد امضاء کند که این انتقال بدون شک به سود باشگاه اصفهانی که یکی از مدعیان فصل جاری محسوب می‌شود، خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->